Jumaat, 11 September 2009

Kembali Semula...


Hai...

Sudah lama (bukan setakat lama, malah bertahun juga) saya tak update blog. Susah nak dapat capaian internet... itu alasan dulu la... sekarang sudah ada broadband, maka masalah selesai. Boleh update selalu lepas ni. Tapi gambar-gambar utk yang 2 tahun lepas tu ada yg masih ada, ada yang telah hilang bersama telefon kesayangan. Ya, saya sangat bijak pandai... tidak save gambar-gambar tersebut di laptop saya... maka saya akan godek2 laptop ni untuk tengok gambar apa je yang ada...

Buat masa sekarang, yang ada cuma yang di bawah ni. Yang ini sepatutnya jadi hantaran untuk my best-kakak, Kak Laila... tapi disebabkan dip tak cukup, dan juga mana ada kedai jual dip di Kuala Terengganu, maka sempat dapat 4 sahaja... saya bercadang untuk jual yang ni dengan harga lelong RM30 bagi bunga dip sahaja, atau RM40 kalau dengan gubahan... boleh juga kalau nak minta buatkan lagi, maksudnya nak tambah jadi 11 ke... tapi kena bagitau awal sbb dip kena import dari KL... huhuhu

Hantaran di bawah adalah contoh penggayaan bunga dip / bunga dulang tersebut:











RM30 untuk bunga dulang sahaja
RM40 untuk gubahan bagi satu dulang

Tiada ulasan: